خدمات پرگان سیستم اسفند

صفحه اصلی / خدمات

پرگان سیستم اسفند

استقرار محصولات در محل مشتری

تنظیم پیکر بندی و راه اندازی

اعمال روش در نرم افزار و نصب و استقرار آن

ارائه مشاوره و پیشنهاد

ارائه یک راهکار برای برون رفت از مشکلات ، دادن مشاوره در خصوص بهبود شرایط

تحلیل و بررسی

بررسی ساختار و نیاز سنجی ، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ ، بررسی مشکلات و نقاط ضعف سازمان

pic

پرگان سیستم اسفند

آموزش نرم افزار ها

از اصلی ترین مواردی که شرکت های نرم افزاری باید به آن توجه داشته باشند ، تسلط مشتری بر محصول مورد نظراست . هرچند شرکت پرگان سیستم اسفند تمام همت خود را به کار گرفته است که روش و تحلیلی مناسب،راحت،پرکاربرد،قابل درک،ودر عین حال سریع برای پیاده سازی نرم افزار هایش انجام دهد،اما نرم افزار را به طور کامل و به بهترین شکل به مشتریان آموزش خواهد داد.
استفاده از تکنولوژی های جدید در بحث آموزش همواره در دستور کار این شرکت بوده است. ایجاد فایل های آموزش محصولات به صورت چند رسانه ایی ، استفاده از تکنولوژی واقعیت افزوده جهت انتقال و درک بهتر مطالب و سایر ابزار ها و تکنولوژی ها باعث شده است این شرکت محصولات خود را به بهترین نحو ممکن به کاربران خود آموزش دهد.

وجود انجمن های پرسش و پاسخ

راه اندازی انجمن های پرسش و پاسخ جهت راهنمایی و کاربران و بحث و تبادل نظر پیرامون محصولات

آموزش حضوری و غیر حضوری

آموزش کاربران در محل شرکت و یا اعزام کارشناس در محل مشتری جهت آموزش

آموزش به صورت واقعیت افزوده

تولید نرم افزار واقعیت افزوده پرگان جهت راهنمایی و آموزش کاربران

ساخت فایل های چند رسانه ایی

ساخت سی دی ها و دفترجه های آموزش نرم افزار و قراردادن آنها در کنار محصولات

پرگان سیستم اسفند

ارائه خدمات پشتیبانی محصولات

در اکثر موارد ، مشتریان زمان دست و پنجه نرم کردن با مشکل و ایرادهای احتمالی و لحظه ای نرم افزار را ندارند ، لذا پشتیبانی به موقع و همه جانبه و تخصصی ، می تواند روی رضایت مشتریان تاثیر گذار باشد، از این رو شرکت پرگان سیستم اسفند همواره در تلاش است که کمترین وابستگی مشتریان به این شرکت را حاصل نماید همچنین این شرکت آمادگی کامل برای پشتیبانی مطلوب از محصولاتش را نیز دارد.
همچنین شرکت پرگان سیستم اسفند در تلاش جهت تولید سامانه مدیریت ارتباط با مشتری خود می باشد. از طریق این سامانه تمامی مشتریان شرکت به راحتی میتوانند با پرسنل پشتیبانی شرکت در ارتباط باشند و درخواست ها و مشکلات خود را مطرح کنند. همچنین از طریق این سامانه نیز میتوان نظرات و پیشنهادات شما مشتریان گرامی را دریافت کرده و در جهت بهبود سیستم و خدمات شرکت به کار برد.
از دیگر قابلیت های این سامانه ، مدیریت قرارداد های مشتریان می باشد. به صورتی که هر مشتری با وارد شدن به سامانه میتواند قرارداد خود را مشاهده کرده ، پیگیری نماید و یا هزینه آن را پرداخت نماید.

سامانه ارتباط با مشتری

جهت ارسال درخواست و مطرح کردن مشکلات و پیگیری آنها

تماس تلفنی

تماس تلفنی با واحد پشتیبانی شرکت و مطرح کردن درخواست ها و مشکلات

ارسال فکس

ارسال فکس به شرکت و نوشتن درخواست ها و مشکلات